fredag 12 september 2014

Jul på IKEA 2014

Men hallå go'vänner,

Igår på IKEA Logan möttes jag av en julig syn... ☺ Blev väldigt överraskad måste jag tillägga. Det kändes aningen tidigt för mig, trots att jag alltid längtar tills IKEA får hem sina julsaker. Jag menar, det är ju inte ens mitten av September än... hihi

På hyllorna har julsakerna börjat smyga sig in... Allt var inhängnat så jag smygtog några bilder☺

Ser framemot när allt kommer på plats!

Julkram i september!













Hello dear Xmas friends,

Wow, big surprise at IKEA Logan when we were there for dinner last night...
Christmas time☺ Even for me, this felt a bit early lol I mean, it's not even mid-September yet!!

Everything was fenced in so I took a few photos when no one was looking.

Looking forward to the whole Christmas range ☺

Christmas hugs♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar