tisdag 7 oktober 2014

Julkappa från Ellos


När man bor utomlands så längtar man kanske hem lite mera kring jul. Det gör i alla fall jag. Julen ska vara vit, kall och ombonad. Här i Australien är det tvärtom☺, varmt och fuktigt. Det har hunnit bli 11år sedan jag firade jul i Sverige så när onlineföretagen börjar lägga upp sina julsaker sitter jag som klistrad framför datorn och dreglar... Nja, kanske inte så illa än, men jag sitter i alla fall och njuter av hemlandets juldekorationer och textilier. Ovan är en gardinkappa från Ellos som jag fastnade för. Mysigt och enkelt tryck. 

***

When you live abroad, you might miss your home country a bit more during the holidays. I know I do. For me, Christmas should be white and cold and here in Australia, it's totally the opposite... hot and humid. I haven't celebrated Christmas in Sweden for 11 years so when the the Swedish online companies start showing their Christmas stock I'm glued to the computer drooling... Maybe, not drooling ☺but I'm truly enjoying Sweden's Christmas décor and textiles. Above is a valance with cute Christmas pattern - simple and adorable. It's from Ellos, a Swedish catalogue and online store which I used to buy lots from when I lived in Sweden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar