måndag 10 november 2014

I'm back!


Wow, det har tagit några dagar för mig att komma igång sedan jag var magsjuk förra veckan. Hugaligen vad dålig jag var... Nåväl, nu är jag bättre och sitter här framför datorn. Dagarna rullar verkligen på. Bara 44 dagar till julafton, vilket innebär att det bara är 37 dagar tills Tomtemor flyger in från Sverige!

I've been MIA (missing in action) for a few days due to a stomach bug last week, but now I'm much better and back in  business and in front of the computer! Time is flying past quickly. Only 44 days until Christmas Eve, which means it's only 37 days until Mrs Claus is arriving from Sweden to see her grandkids!!

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att du har en julblogg! Sitter just och googlar runt på svenska julbloggar. Hittade din!! Snart ska jag vika min blogg helt åt julen också, men det får bli efter Thanksgiving. Hälsningar Annika i DC, även känd som skandigirl på insta :-) Återkommer hit!!

    SvaraRadera