torsdag 27 november 2014

Just before closing time...

Went to a shopping centre in a nearby suburb just before closing time (of course). I found this awesome shop filled with home décor - and lots of Christmas Decorations. Took a few snaps before they were closing the roller door... Not all photos turned out as they should have. I need peace and calm when I take my pics - no rushing out the door lol. Anyway, I'll definitely go back to this shop again - and take some clear photos! 




 Oops, there's a giant ant on my hubby...☺

En jättemyra på maken...☺











Vi åkte till ett shoppingcenter i ett närliggande område - precis innan stängningsdags (så klart!). Hittade denna fantastiska inredningsaffär fylld med julsaker och annat fint. Tog några bilder innan dörren låstes för kvällen. Bilderna blev aningen suddiga. Jag behöver lugn och ro när jag fotograferar, inte stress och rusa ut genom dörren! Denna butiken kommer jag definitivt att besöka igen - och ta klara fina bilder!

1 kommentar:

  1. Du fant mye fin julepynt på denne butikken :D
    Og jeg så den morsomme røde nissen med solbriller, den har jeg ikke i samlinga mi, og jeg tror ikke jeg kan finner en sånn i butikken her i Norge heller. Men det var morsomt å se den på dine bilder.
    Jeg skjønner godt du må tilbake til denne butikke for de hadde mye flott julepynt der.
    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

    SvaraRadera