onsdag 7 oktober 2015

Welcome to The Christmas Shop!


The view from the escalator

The Christmas Shop

***
När man kommer upp för rulltrappan välkomnas man av The Christmas Shop!



Some Australiana... 

Aussie julpynt


Beautiful Christmas wreaths 

Fina julkransar 


Ho ho ho...
















Stunning tree with snow and frost

Vacker gran med snö och frost



Gingerbread wreath

Pepparkakskrans


More gingerbread men...

Fler pepparkaksgubbar...



Pastels for Xmas is not my thing- 
but Lily found some pink ballerina ornament for her pink tree

Pasteller är inte min grej, men Lily hittade rosa ballerinapynt perfekt för hennes rosa julgran.


A very blurry, but oh so funky pink princess

Christmas sunglasses are a must this Christmas!

***

En suddig, men cool Lily.
Ett måste denna julen är julsolglasögon!







3 kommentarer:

  1. Men guuuu! SMäller av va mysigt och va mycket fint. Är det dyrt med sådana här saker i Australien? jag har fått för mig (förmodligen helt fel) att det är jättebilligt i USA t.ex. (vet inte varför jag tror det...)

    SvaraRadera
  2. Nja, billigt vill jag väl inte säga at det är. Normalt pynt kostar väl ungefär SEK50, och lite finare SEK65 och uppåt. Nu innan jul är det 25%, men jag brukar vänta tills efter jul då det är 50%... Men, visst blir man sugen på en hel del fint!

    SvaraRadera